לוס-אנג׳לס, קליפורניה

אירוע השנה החדשה בסגנון SCIENTOLOGY:
חוגגים עבר של התרחבות, ומקבלים את פניו של עתיד ללא גבולות

31 בדצמבר 2023

כשאודיטוריום השריין עמוס מפה לפה, סיינטולוג'יסטים סיימו שנה חסרת תקדים, ויצאו לעתיד של אופקים חסרי גבולות ב-2024!

ערב של הצדעה לשנה נוספת של התרחבות עולמית בלתי נלאית...

ערב של התבוננות באינסוף ימי מחר...

ערב להעיף את הגג ולהתחיל שנה חדשה!

הפאר של אודיטוריום השריין בלוס-אנג'לס הכין את הרקע לערב אלגנטי ומלהיב כאשר יותר מ-6,500 סיינטולוג'יסטים ואורחים התכנסו לחגיגת השנה החדשה המרהיבה של Scientology.

ברגע אחד, השריין נמלא בשפע של אורות ומוזיקה חגיגיים. הקהל זינק על רגליו ונשאר עומד במהלך מופע פתיחה מוזיקלי בכיכובם של שורת אומנים בינלאומיים.

מר מיסקביג' פותח את האירוע, כשהוא מסיים שנה חסרת תקדים ונכנס לעתיד של אופקים בלתי מוגבלים ב-2024.

בציפייה שכבר היתה בשמיים, הקהל פרץ בתשואות שהגיעו עד לסטרטוספרה כאשר מר דיוויד מיסקביג', המנהיג של דת ה-Scientology, עלה לבמה. התשואות הרועמות הדהדו ברחבי האולם הגדול, והחדירו לערב פרץ של התרגשות ומשמעות עמוקה.

"כנהוג, אירוע השנה החדשה שלנו הוא הערב שבו אנו מסיירים בסקטורים השונים של יישום הטכנולוגיה של ל. רון האברד", פתח מר מיסקביג'. אחרי סקירה מקדימה מלהיבה ומרתקת של מה שצפוי להיות בערב עוצר הנשימה, הוא הוסיף, "אנחנו לא רק מרימים כוסית לשנה שחלפה. אלא, אנחנו הולכים להצית דלק טילים מוצק ולהעיף את הגג מעל האודיטוריום הזה כשאנחנו ממריאים לשנה החדשה 2024!"

עם זה, מר מיסקביג' החל חגיגה של השנה החדשה בסגנון אמיתי של Scientology, כשהוא מציג סיפורים מלאי חיים על הצמיחה העצומה של הדת במהלך השנה האחרונה.

התרחבות בלתי נגמרת, בלתי ניתנת לעצירה

מדד אחד של הנוכחות ההולכת וגדלה של Scientology היה בולט ביותר ביוזמות ההומניטריות העולמיות שלה, כשהיא ריכזה כוח כלל-עולמי של מתנדבים שסיפקו 10 מיליון שעות של עזרה לכל דורש.

בתגובה הגיעה הכרת תודה מכל רחבי העולם, עם הכרזות:

  • מהצלב האדום האמריקאי על "הפגנת החמלה יוצאת הדופן שלכם והמחויבות היציבה שלכם";
  • מהפרלמנט הלאומי האוסטרלי על "המסירות והמאמץ של המתנדבים שלכם בזמן המשבר שלנו";
  • מבית הנבחרים של בריטניה "כהכרה בכך שאתם עושים מעל ומעבר";
  • וממסדרונות הכוח בכל מקום אחר – יותר מ-3,000 פרסים ותעודות הוקרה למען בניית עולם טוב יותר.
  • במקביל, הדת רוממה את העולם דרך ערוץ ה-Scientology, וקיבלה שבחים עבור לוח שידורים ואחריות חברתית – שמסתכמים ביותר מ-130 פרסים בתעשייה.

    באותו הזמן, עולם ה-Scientology אונליין סיפק סקרנות נוסקת בקשר לדת, כשמבקרים נרשמו לקורס אונליין כל שתי דקות – והגיעו למספר מדהים של 1.2 מיליון סיומי קורסים.

    אבל המספר שחוזה את העתיד האדיר ביותר עד עתה הוא 500 אלף מטרים רבועים של בנייה שנמצאת עכשיו בעיצומה – והכול כדי להכפיל את טביעת הרגל העולמית של Scientology בחמש יבשות.

    טכנולוגיות מרוממות ציביליזציה

    אם הכנה כזו מאסיבית הוכיחה את הנוכחות הפיזית המתרחבת של Scientology, מר מיסקביג' הציג לאחר מכן רצף מסחרר של הישגים אשר שיקפו את יישום הטכנולוגיה של המייסד ל. רון האברד – כשהוא חושף מארג של סיפורים למופת, שכל אחד מהם המחיש את כוחן של תוכניות עולמיות שמסורות לטיפוח שיפור חברתי, שגשוג קבוצתי והתקדמות רוחנית.

    ההתאחדות לשיפור החיים והחינוך (ABLE), שמשתמשת בתוכניות כדי לצאת נגד שימוש בסמים, אי ידיעת קרוא וכתוב, אי-מוסריות ופשיעה.

  • באיטליה, המולדת של סחר בסמים בשווי 30 מיליארד דולר ואומה עם אחד משיעורי ההתמכרות החמורים ביותר באירופה, אבל שבה מנהל בנרקונון שעובד שם כבר 40 שנה נותן למכורים חיים חדשים עם טכנולוגיית הגמילה מסמים של ל.ר.ה. זה הסיפור של רשת מתרחבת של שבעה מרכזי נרקונון שמתפרשת ברחבי המגף האיטלקי – וכל יום מצילה את חייו של אדם נוסף מהתמכרות.
  • בהולנד, קבוצה של מחנכים מהארגון ליישום הלמידה שפועל באמסטרדם השתמשה בטכנולוגיית הלמידה של ל. רון האברד כדי להתגבר על המחסומים החינוכיים שנובעים מהמורכבויות הטבועות בשפה ההולנדית. אחרי 60 שעות חונכות בלבד, כמעט 90 אחוז מהתלמידים שאחרת היו "חסרי תקווה" הוציאו במבחנים ציונים מעל לממוצע הארצי. לאחר מכן, הצוות של הארגון ליישום הלמידה התרחב ברחבי העיר עם לא פחות מאשר שישה מרכזים, שהציבו אותם באחוז העליון של כל מרכזי החונכות במדינה – כשאז מחנכים הכירו בטכנולוגיית הלמידה בתור המודל לרומם את כל הלמידה ההולנדית.
  • בפורטלנד, אורגון, שם, בשיא המגפה, תשוקה בסיסית ודעות קדומות הציתו יותר מ-100 לילות רצופים של מהומות – בזמן שגל של פשעים אלימים שבר את כל השיאים. אבל לתמונה נכנס ארגון ה-Scientology של העיר עם דיוור של כמעט 44,000 עותקים של 'הדרך אל האושר' לאזורים מועדים למהומות, שקראו לתושבי פורטלנד לחיות יחד בשלום. כשאז, קרא לזה קסם או קרא לזה צירוף מקרים, המהומות פסקו לחלוטין. צוותים של ארגונים וקבוצות קהילתיות שיתפו פעולה גם בחלוקת חוברות מיד ליד, אחד-על-אחד ברחבי העיר, כולל כל תושב בדאונטאון – כשלאחר מכן, הפשע צלל מתחת לרמות שלפני המגפה.
  • המכון העולמי של Scientology לעסקים (WISE), שמפיץ את הטכנולוגיה האדמיניסטרטיבית (טכנולוגיית האדמין) של ל. רון האברד למען ההישרדות והשגשוג הכלכלי של קבוצות.

  • מאוסטרליה הגיע התיאור של אחים תאומים גדולים מהחיים שהם הבעלים דור שלישי של העסק המשפחתי שלהם לבניית בתים. מאז שהפכו לחברים ב-WISE ב-2019, האחים הרחיבו את העסק מארבע ערים ב-50 השנים הראשונות של החברה אל לא פחות מאשר 13 עיירות וערים כיום. האחים למעשה שילשו את ההתרחבות היישר דרך המגפה, ובנו כמעט 1,000 בתים, וכך החיו את 'החלום האוסטרלי הגדול' עבור אלה שלראשונה יכלו להפוך לבעלי בתים.
  • בהונגריה, כשחברות רב-לאומיות זרות דחפו החוצה מהשוק מותגים מקומיים אהובים, יזם שהיה חבר WISE היה נחוש לחזק את הכלכלה ההונגרית באמצעות מוצרים תוצרת הונגריה. הוא רכש יצרנית מוצרים לטיפוח אישי וביתי שכמעט פשטה את הרגל, וכך החיה את החברה עם הטכנולוגיה האדמיניסטרטיבית, והרחיב אותה פי 350. אבל במהלך המגפה החברה זכתה להיות בעלת חשיבות רבה אפילו יותר. כי כשקווי האספקה בעולם נסגרו, ומוצרי יבוא נעשו פתאום לא זמינים, הוא ארגן מחדש את קווי הייצור של המפעל כדי לייצר באופן בלעדי את המוצר הנחוץ והמבוקש ביותר במדינה – חומר חיטוי. כשאז, הוא נבחר באופן רשמי להיות "ספק שירותים חיוניים", ובסופו של דבר סיפק יותר מ-5.5 מיליון ליטרים של חומר חיטוי לכל המדינה – מכל סופרמרקט עד כל בית-ספר ובית-חולים. כשאז, החברה שלו קיבלה פרס אחרי פרס – עד שלבסוף הוא עמד בפרלמנט הלאומי כדי לקבל את 'הפרס הגדול לערך ואיכות' היוקרתי של המדינה.
  • ולבסוף, מדרום אמריקה, שם מכללת האברד למינהל (HCA) אקוודור גרמה ליותר מ-11,000 אנשי מקצוע לסיים קורסים של טכנולוגיית האדמין של ל.ר.ה. ה-HCA גם מייעצת לבתי עסק מכל סוג, החל מיצרנית מובילה של תבלינים ותה, ועד לחברה הראשית לחטיפים ואפילו ליצואנית הסחלבים הגדולה ביותר בעולם. בסך הכול, HCA אקוודור הביאה את הטכנולוגיה האדמיניסטרטיבית ליותר מ-5,000 עסקים קטנים ובינוניים, שמייצגים שישה אחוז מהבסיס הכלכלי של המדינה – וכל זה זיכה את HCA בהכרה ממשרד הנשיא על דחיפת התעשייה של אקוודור לגבהים חדשים של פרודוקטיביות.
  • התאגדות האברד הבינלאומית של יועצים רוחניים (I HELP) וארגון המרכזים הבינלאומי של Scientology‏ (SMI), התנועה הכלל-עולמית של קבוצות השדה והמרכזים של Scientology.

  • טייצ'ונג, טייוואן: כהוכחה מופתית לכך שסיינטולוג'יסטים חלוצים פותחים אפילו יותר שערים חדשים לגשר, הגיע צמד של אב ובת שהקימו את קבוצת Superior Knowledge, ועם נוכחות שמשתווה לקבוצה אידיאלית. בארץ שבה חוכמה עתיקה פינתה את מקומה להצלחה חומרית, הקבוצה מסורה לספק ידע מעשי שהוא כל-כך נחוץ לאושר ולשגשוג אמיתיים. Superior Knowledge, שממוקמת באחד הפארקים התעשייתיים המובילים של ההיי-טק בטייצ'ונג, מגישה את הטכנולוגיה של Dianetics ו-Scientology ברחבי הנוף המקצועי של העיר – וכבר גרמה לפקידי ממשל מובילים להכריז, "אתם יוצרים עתיד טוב יותר לחברה הטייוואנית".
  • הרפובליקה הצ'כית: זו מדינה שבה קהילה מתפתחת של סיינטולוג'יסטים חלוצים פועלים לעבר השאיפה של הקמת ארגון אידיאלי שלם. בדיוק למטרה זו, חבר ב-I HELP היה נחוש לגייס צוות שלם להכשרה בחו"ל כאודיטורים ומפקחים של עידן הזהב. כשאז הגיעה הקמתו של מרכז Scientology חדש, מרכז זברויניקה, בעיר פלזן. לאחר מכן, המרכז החל להעביר שירותי מבוא בערים לאורכה ולרוחבה של הרפובליקה הצ׳כית, ובמקביל, הקים אפילו יותר שערים לגשר – לא פחות מאשר 22 קבוצות I HELP צ׳כיות חדשות ו-4 מרכזי Scientology חדשים. כל זה הוביל להכרזה מראש העיר: "Scientology מביאה את הרפובליקה הצ׳כית למצב טוב יותר".
  • מודנה, איטליה: כשהמגפה גרמה לסגרים לאומיים, סיינטולוג'יסט מסור היה נחוש לנצל את הרגע כדי ליצור מרכז אידיאלי חדש – כשהוא מתכנן ומשפץ מקום עבור כל שירותי המרכז. ברגע שההגבלות הסתיימו הסרט נפל בפתיחה החגיגית שלו. כמרכז אידיאלי, הם לא רק מספקים את כל שירותי ה-Scientology עד למצב של קליר, אלא הם גם יוצאים לקהילה עם יישום נרחב של כל יוזמה הומניטרית בחסות הדת: 'האמת על סמים', 'נוער למען זכויות האדם', 'הדרך אל האושר' ומענה בשעת אסון של היועצים הרוחניים המתנדבים. נכון להיום, הם כבר הגיעו למיליון איש עם חומרי הקמפיין, שהם 23 אחוז מאוכלוסיית האזור. לאות תודה, חבר מועצת מחוקקים אזורית הכריז, "תודה על יישום פתרונות שמשנים את הקהילה שלנו לטובה".
  • מכבדים את אלה שמרוממים אחרים

    "זה מביא אותנו לחגיגת הפרסים של יום השנה החדשה ומה שמציין היסטורית את ההצדעה שלנו לליגה עולמית של חברי צוות שדה שנמצאים ב-Power", הכריז מר מיסקביג'. לאחר מכן, מספר שיא של יותר מ-200 חברי צוות שדה עלו לבמה, כל אחד מהם קיבל סיכת Power FSM, לאות הכרה בכך שהוא עזר לפחות ל-100 אנשים לעלות אל הגשר ובמעלה הגשר לחופש מוחלט בשנה אחת. גולת הכותרת של חלוקת הפרסים היתה הווידוע למספר חסר תקדים של שישה Elite FSMs, שכל אחד מהם עזר לפחות ל-1,000 איש לעלות אל הגשר ובמעלה הגשר רק בשנה האחרונה.

    יוצאים אל עתיד מזהיר

    "אנחנו מגיעים לפרק הסיום של הסקירה ביום השנה החדשה, ולקשר המכריע בין ההיסטוריה של האתמול והגורל של מחר".

    עם זה, מר מיסקביג' הכריז על השלמת הבנייה של ארגונים אידיאליים חדשים לגמרי, שמיועדים לפתיחה חגיגית בחודשיים הראשונים של 2024:

  • באוסטין, טקסס, עם ארגון אידיאלי חדש שנמצא בצמוד לאוניברסיטת טקסס וממש על המסדרון החברתי הראשי של העיר, שידוע בתור 'הדראג'.
  • בדל ואיה, מקסיקו, עם ארגון אידיאלי חדש שמתנשא לגובה 12 קומות מעל אחת מהשכונות התוססות ביותר מבחינה תרבותית במקסיקו סיטי.
  • בשיקאגו, אילינוי, עם ארגון אידיאלי חדש שממוקם בתוך ה-'לופ' המפורסם של שיקאגו, בבניין היסטורי משופץ לאורך ה-Printer’s Row (רחוב בתי הדפוס) ההיסטורי של העיר.
  • הזמנה לסופרבול

    "בואו נשים את סימן הקריאה הסופי על השנה הזו ושיגורנו ל-2024, כלומר, קבלת הפנים המסורתית שלנו לעולם", אמר מר מיסקביג'. עם זה, הוא נתן סקירה מקדימה למסר של Scientology שיוקרן לראשונה בסופרבול ה-58 – הזמנה אמפתית לאנשים לספק את סקרנותם ולגלות בעצמם את התשובה לשאלת השאלות: מהי Scientology?


    במסר הסופי שלו לערב, מר מיסקביג' הכריז, "עכשיו כשזגזגנו בכל הגלובוס, חצינו כל מגזר של יישום טכני של ל.ר.ה, גילינו את המסר העולמי שלנו ליום המחר וחשפנו ארגונים אידיאליים חדשים לנצח, אני מזמין אתכם להתרווח לאחור ולהרהר על כמה רחוק הגענו. וגם להרהר במה אתם נוטלים חלק עכשיו. כי, כן, זהו רגע נצחי בהיסטוריה וסיפור שיסופר ויסופר שוב לנצח.

    "ועד הנצח, תנו לכל שעון-יד באולם הזה להתחיל לתקתק שוב. כי כולנו עכשיו עם השעון לאותה ספירה לאחור להמראה ולשנה עבור כל הדורות הבאים!"

    באותו רגע, השריין התפרץ במפגן של אורות, קונפטי ושירה עליזה – מטאפורה חיה לתחילתה של 2024 מנצחת וחסרת גבולות!